16 dagar kvar

var i skolan idag med Anna! Pratade lite om helgen som varit och inte för man kommer ihåg så mycket men men.. Och snart ska man se Sonata Arctica live den 26 december.. Har typ längtat att få se dom och ska få biljetten i julklapp av Anna. Hon ville köpa den i julklapp till mig. Fick höra idag också att Nazareth kommer i januari till haparanda också men jag tror inte jag ska se dom. Dom har typ bara 2 låtar som är bra XD.. har bara hört 4-6 låtar av dom men ändå..

Ja men idag jobbar pappa sent och mamma tror jag ocskå jobbar men emma vet jag inte om hon ska va hemma eller om hon ska fara till stan ikväll, så jag kommer bara va hemma och plugga till proverna imon, kanske prata med micke när han har kommit hem. Det är jobbigt med prov. Hatar värkligen det men vill man ha betyg så måste man plugga. Har prov i företags Egonomi och försäljning och servise...

*Kramis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0