Fredag imon

Blir inge Luleå för mig i helg tror jag.. Isf om jag far ska jag bara över dagen för att umgås med Micke. Men Anna vill att jag ska komma hem till henne imon och umgås med henne, ida och carro. Typ "tjej kväll" med dom. Både Anna och Ida vill att jag kommer för jag är så mycket i luleå och är aldrig någon helg med dom. Anna har försökt få med mig till Torne och annat men har inte haft tid..jag tror att man far dit och har lite kul, Kanske lite dricka kommer säkert dricka lite. Nog skulle det vara kul att fara dit.  Som sagt är inget bestämt, men övertalar dom mig så klart jag far då till Anna. Ida Kommer alltid på med något roligt sammtals ämne som alltid blir intressant eller så är det Anna ... hahaha.. Det går som inte att undvika det ... Anna är lika osmart som mig ;P

Ja det finns inte så mycket mer att skriva om... Sitter vid datorn och väntar att Emma ska bränna en film till mig som jag ska senare kolla på, far förbi maxi först kanske och köper hårfärg.


Kul att ni läste.. Hej dååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0