Kallt!

Idga hade jag tänkte fara till Maxi och ställa frågor till någon som jobbar där, Men det gick ju inte. Har inte varit på humör alls. Finns ingenting att göra idag. Har varit hemma och vandrat runt och sett på tv. Har sett alla filmer så många gånger och jag får inte ännu min data. Börjar bli irriterad snart.. 

Tänkte gå med lucky en långpromenad men det var så kallt att jag inte ides och innan jag skulle gå så hade emma så klart gått ut med han att jag fick gå ut själv en sväng. * tråkigt* Har varit kallt hela dagen men har ju blivit kallare så klart. Men fast om det vore kallt som det är nu skulle jag ju ändå farit t ex till stallet. Man börjar redan sakna det. Vet inte hur länge jag kommer klara av att vara borta från easy boy. Men det märker man ju snart. Tänkte faktiskt fa förbi stallet idag men tänkte att det är ju ingen ide. Vad ska man göra där när man inte kan göra något =).

jaja men nu ska jag gå och se på tv.
*Kram*

Kommentarer
Postat av: Mado

Vaddå inte ha nått att göra ;p Du är för fan alltid välkommen till stallet (: Och om du vill rida Easy boy, så säg bara till (: ?

2007-12-11 @ 21:17:41
URL: http://mmaddee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0