Lördag 2 dagar kvar.

Bara 2 dagar kvar till julafton. Ska fira jul i luleå hos min syrra Victoria. Det blir jag,mamma,pappa,emma,Victoria, amanda, johan, Min andra syrra Helena och några till som vi ska fira med i luleå men imon ska vi fira här hemma en liten jul och öppna våra presenter. Jag kommer fira jul 3 dagar. *jobbigt* men kul blir det ju så klart. På tisdag blir det att fara till brändön och träffa min moster,Jan-olof., Syrran från umeå och brorssan.. Igentligen vill jag ju träffa micke men det går ju inte. Kanske hinner på tisdag en sväng innan jag far hem. Ska ju se sonata arctica på onsdag. Ska dit med Anna. Men får träffa han annars på torsdag. det är ett *Måste*. 
Kommer ju inte träffa han allt förän efter nyår. För mig blir det att sitta i luleå hos syrran framför tv. *Tråkigt* 
men har inge mer att skriva idag.  Kolla in nya bilderna på pixbox.

*kram*

Älskling jag saknar dig.
Vi har inte sets på flera dagar
Och vi kan inte ses på 4-5 dagar till.
Älskling fattar du inte hur långt det är
jag behöver dig nu.
Jag är rädd för mörkret
Min trygghet blev berövad
Mitt liv ändrades
Behöver närhet och kärlek här.
Jag kan inte vänta längre nu.
Älskling jag behöver dig.
Min kärlek till dig är stark och äkta.
Jag älskar värkligen dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0