Redan Onsdag

Inatt.. ingen sömn.. kunde inte helt enkelt sova inatt... Kommer sova hela dagen..

Hade på tv som vanligt och smsade med Micke ett tag innan jag ringde han..
Kommer typ sova hela dagen idag men ska väl hitta på något som gör att jag håller mig vaken. Måste
förbi stallet. Har ju bara easy boy till söndag. Haft han hela sommaren och tills nu men madde ska
ha easy boy till den 1 Februari då när jag kommer hem.
Kommer sakna att vara i stallet, så klart kommer jag ju sakna mäst easy boy och kommer vara orolig
om han kommer gå regelbundet. Vill ju inte att han ska stå mycket. Men den 1 februari får jag
börja som vanligt igen. Kanske far med helena och rider i luleå nån dag under veckan. Hon känner
en tjej som har en fjording som jag kan få fa och rida...

Men nu ska jag börja fa till skolan.. Haft 3 timmars rast som vi har nu varenda onsdag. * BOOORIIINGG* 

*hej då*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0