Sonata Arctica

Kom hem för ett tag sen, Anna och hennes mamma hämtade mig från busstation när jag kom till happis. Vi skulle fa och se sonata arctica. Stog 20 min ute innan vi fick gå in. Men sen fick man stå 2 timmar och vänta till allt började. Näst längst fram men stn stälde jag mig längst fram när allt hade börjat. Anna stog typ bakom mig, alla puttade hela tiden men kul var det, jag tänkte som aldrig på att dom puttade men dom puttade inte ju så mkt dom som stog längst fram. Inte tyckte jag att dom puttade där vars jag stog så mkt...Fotade mycket och sjöng med i låtarna..Hahah när man kollade så såg man bara anna lite och hon var typ galen..Visst skulle det va kul att se dom igen men vem vet. Kanske far och se dom någon gång igen.. :)

Har stoppat in bilder på pixbox.
*God natt*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0