Stallet

Tog hand om Easy ovh star idag. Inget illa man sen jag slutade rida har easy boy bara stått tydligen och inte alls blivit riden vad jag har fått höra. Skulle skritta han idag och var dock stel. Han brukar inte ens bry sig om när man rider ut men han hoppade till för en fågel hoppade på gräset och allt annat. Han började backa ner i diket,vägrade gå fram. Han var så innan jag började rida han. men madde sa att hon ska börja rida igång han på jullovet men hur blir det sen när skolan börjar igen..Hon har ju tagit förut hand om easy och hon kan man lita på..Är glad att det är hon som har nu easy boy och inte någon annan..Ska höra om madde vill fa ut och rida sen någon helg att jag rider easy och hon caj eller tvärt om =) Stardust var iaf inga problem med. Saknar ibland att rida ponny. Skulle inte jag haft easy skulle jag lätt börja rida ponny igen istället för stor häst =).. Tog foton efter jag hade ridit Easy boy och stardust och blev nöjd med foton iaf eller vad tycker ni ?

*Kram*

image13
Min lilla easy boy. *Saknar*

image15
Stardust. Han måste ju också va med på bild tykte jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt! Det låter som att jag ruskigt misssköter han. TA HAN FÖRFAN TILLBAKA DÅ! Jag tog förfan hand om han, för att jag tyckte synd om han!
Alltså, tack Emma! Nu vet jag vad du tycker!

2007-12-20 @ 23:00:07
Postat av: Anonym

Förlåt jag tog fel allt du hade skrivit.. förlåt :) bry dig inte om vad jag skrev emma!

2007-12-20 @ 23:17:18
Postat av: mado

Klart jag vill fara ut och rida med dig! ((:

2007-12-20 @ 23:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0