Tisdag.. Jaaa!

Hade skola idag och det var väl helt ok. Jag kunde inte somna inatt så har sovit lite och ofixad till skolan.. men men.. Jag hade bara 2 lektioner, Engelska och försäljning & servise. På torsdag är vi ledig, Iaf jag för jag ska göra bort matte timmen imon vet ju inte hur dom andra gör. Jag fick som slutbetyg i försäljning & servise VG.. Ganska bra iaf... JAAAA! Inget att klaga på. Förra året skolckade jag hela året så nu är jag ju bara glad att jag fick VG. Efter jul börjar vi med administration och den kursen har jag gjort men ska gå om den för att höja det betyget till VG eller MVG. Orkar ju itne ha flera timmars håltimme. Det är ju bara jobbigt, kan ju iaf ganska mycket om de. Jag tycker inte om att gå på händels pogrammmet men var ju tvungen att gå för det fanns ingen plats i dom andra kurserna. Jag ville igentligen gå hotel och resturang. Men nu har jag inte så mycket till att skriva, Iaf vad jag vet =)

*Hej då*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0