Trött....

Har varit trött hela dagen, fast konstigt nog vaknade jag före micke men somnade före han. Vaknade inte heller inatt när Helena hade hämtat bosse eller om hon bara öppnade dörren.. Micke ligger bakom mig och säger att han hade tydligen varit vaken och letat bosse.. Vi for med till storheden en sväng med hans mamma. Var in på en massa affärer men jag hitade inget mer än ett nytt tangentbord jag vill ha..  Fanns bara 2 st kvar. Måst fara och köpa det nästa helg eller helgen efter jul. Ska först köpa mickes julklapp, Få de om jag hinner köpa den imon..

Det är inte säkert jag hinner. Ska ju sova hos syrro inatt, roligt värre.. Ska gå långpromend med liston,diva och indy tror jag imon med helena om hon ska gå annars går jag bara med liston. Villju hinna träffa micke men han jobbar till 16.00 och min buss går 16:30 hem. Far in till stan imon vid 12-13:00 imon iaf.

Men nu ska man va lite socal. Bussen går härifrån 19:13.

*hej då*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0