Vanlig dag

Finns det något att göra idag??

Igår träffade jag sanna. Har inte träffat henne sen jag gick ut 9an. Har inte hunnit fara till piteå till henne men det var iaf kul att träffa henne.

Idag for Micke till Stockholm, Han ringde och väkte mig vid 11 på morgon. Har ont i halsen bara men jag tror jag håller på att bli sjuk. Ska vara hemma mästroligt imon men det kan jag inte om man tänker efter. Måste göra bort alla prover jag har i veckan. Har ca 5 prover och det är ju inte lite heller. Var förbi stallet också, Det var inte så kul nu när det var sisst dagen jag ska vara istallet. Kommer inte vara där på 2 månader :/ Lite orolig över Easy boy. Jag hoppas iaf han går regelbundet som han ska gå. Men sa till madde att om hon inte kan så kan hon bara höra av sig för jag kommer ju komma till happis också och det skulle hon göra. Ska iaf rida han den 24 december. Ska ut och rida i stan med emilia och stardust. Ser värkligtn fram imot  de =)

Men ikväll blir det att se mycket film ikväll. Har fått lov av emma att se hennes filmer, har sett alla mina filmer så många gånger nu och har ju inte fått min data ännu. Men ingen ide att jag får min data när emma har tagit min data skärm. Vi ska få platt skärm men först efter jul.  

Nu ska jag ut med hunden en sväng. *Kramis*
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan inte rida 24:e december. Vi far ju till Luleå.

2007-12-09 @ 17:48:44
Postat av: Mado

Men hallå! Så klart han kommer få gå regelbundet! ;p

2007-12-11 @ 21:19:43
URL: http://mmaddee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0