Godmorgon!

Igår så var jag ute,pluggade och såg på film. Ringde faktiskt Sanna men först trode jag att det var sara. Vet inte varför men har inte pratat med dom sen dom flyttade och började på grans i piteå. Snackade lite med sanna och ska väl se om man åker till dom någon gång och umgås.. haha..

just sitter nu här i skolan, och har tråkigt. Anna är sjuk igen men hon kommer väl i veckan eller nästa vecka. Idag har jag massor och göra som jag ska vara ärlig. Jag måste plugga typ till alla ämnen och mäst till jobbiga matte.! Har ingen lust alls att plugga men det är ett måste iaf. Ska kanske börja svenskan tidigare så man slutar tidigare änn vanligt. Ids inte ha så långa håltimmar man blir så less på att bara sitta i skolan :/ visst kan jag plugga men det orkar man inte med det här humöret.  Det är en typisk tråkig dag jag kommer få idag känner jag på mig. Känns inte alls bra just nu bara man tänker på det, brukar tänka att jag byter skola snart så då brukar jag få lusten och plugga. Fråga mig inte varför !? hahahah.

Jadu nu har jag ändrat mig det blir att gå och plugga nu och snacka i tele lite med micke. Ska börja tidigare svenskan och sen slutar jag. YYeeah!

*Kramis*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0