i skolan :/

Idag känner jag mig riktigt seg här i skolan tycker jag iaf. Höll på att somna på engelskan, vart tråkigt men fick mycket gjort. Ska snart iväg och göra ett prov som jag inte fick godkänt från förra året. *Jobbigt* men det blir ju bättre efter jag har gjort bort det. En sak är tråkigt är när Anna aldrig är i skolan, lärarna frågar hela tiden vars hon är men hur ska jag veta. Hallo! Hon är hemma så enkelt är det ju bara men hon är väl sjuk tror jag. Hon skulle kommit idag sa hon igår men icke de. Nä huvva lyssna nu så taskig jag lät. Hahah..

Börjar numera min sista lektion om 1 timme. Just nu flummar man lite med frello via msn. Måste ju nästan dra mig i håret och fara en sväng och umgås med han och dom andra.. Nä nu har man inge mer och skriva.

*Kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0