Tillbaka

Nu är jag tillbaka till Haparanda. *Förvånad* haha! Nä ihelgen har jag haft kul och mysigt. Jag och micke har haft lite mys kvällar i helgen, sett filmer.

Lördag
Gick på stan och shoppade skor och hittade lite andra kläder som man inte köpte. *Typiskt* Men måste spara lite pengar. Kan inte alltid handla upp dom direkt. Micke for till rod för att plugga men for dit efter man gått på stan. Var riktigt kul, visst fick dom inte mycket gjort men men.. Pluggade när vi kom tillbaka hem till micke och blev inte lite förbannad på engelskan. haha.. *Arg*
Mot kvällen blev det myskväll framför tv.n ett tag somnade till när klockan var 00:00* Tror jag*

Söndag
Vaknade vid 12.00 skulle fara och köra upp ett spår med skotern så blev att åka lite idag. Vart lite rädd men lungt. Det är ju micke som kör, jag är lite farligare beror på.. *haha*
Han inte göra så mycket idag efter som jag for hem med 16:30 bussen. *Tråkigt*
Pluggade hela tiden på bussen ända tills man kom till happis. *Stolt*
Åker tillbaka på onsdag och ska sova hos helena 1eller 2 dagar. Beror på.

nu ska jag duscha sen plugga och kanske slå på någon film... Brände ner 4-5 filmer från micke så har mer filmer och se i veckan. *Jaaa*

*God Natt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0