Torsdag! :D

Klockan börjar dra iväg och slutar om 1 timme. Tänker ännu sitta ett tag vid skolans dumma burk. HAHAH! Gjorde just ett engelska prov och är lite närvös hur det gick . Skulle inte vara kul om man fick IG eller bara G men nog nöjer jag mig med G ändå. Men sånt är livet, skönt blir det också att den här terminen snart är slut och får flytta. Plus att sommaren är på väg. Kommer sola,bada mycket tror jag i år eller det beror ju på om jag får jobb snart. Nu hade jag tänkt att gå och ta tag i pluggandet så jag inte behöver plugga så mycket hemma idag och i helg måste jag ju ändå plugga. Förvånar mig inte alls. Typ 3 helgen jag tar med mig böcker och pluggar men glömde min svenska bok hos micke. HAHA! Blev inge pluggade på de i men fick också låna bok av SV läraren.

Idag har jag inte tänkt och sitta inne hela dagen och bara plugga eller se film. Ska fara ut och umgås säkert med någon idag men vet inte ännu vem. Får väl dra ut någon om inte annat så får jag dra ut emma.
Vi hade ganska kul igår men tog inga foton. Träffade emmas polare dom jag känner mäst är ju så klart Johanna och Anna. Dom andra vet jag bara vem dom är med kommer inte ihåg namnen. Tror det var Hanna,Ida och kristo eller hon hallades. Tappade bort mig lite igår. Eller har någon lust och hänga med ut idag??

Men nu ska jag snoka vidare lite på hundsiorna och skriva lite på msn med frello och hans Gregerdunk.
. *Herrå*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0