Tråkigt...

Kunde inte sova inatt och det gjorde mig sur. Låg i sängen och kollade på film ett tag sen stängde jag av men inte att jag inte sova. Hostade inatt också mycket, Mamma knackade i  väggen att jag skulle sova men det var inte lätt.

 
Men det enda jag har idag i huvudet är att plugga, plugga, och plugga. Nu sitter man på lektion, lyssnar på läraren som vanligt. Hahaha? Har prov att göra om 10 min har inte läst på så mycket med det är om ämnet  information och layout. Låter as roligt eller så inte.

 Är inte säker om jag har prov i andra ämnen idag med. Dom flyttar hela tiden datumet så man blir förvirrad.
*Information och layout ? Idag
*Engelska prov  Tisdag
*Personlig försäljning eller administration ? Onsdag
*Svenska prov ? fredag

Idag ska jag försöka läsa Kung Oidipus/Antigone. Måste ha läst ut den till nästa fredag.
Så det är mina planer idag att plugga men ska inte klaga.
Tror att Helena har mycket mer att plugga än vad jag har. *Inte pra*
Är det något man tycker om att plugga så är det alltid rätt som sagt. =)
Nä nu ska jag gå och göra lite nytta iaf.

*Kramis*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0