Fredag/Lördag

Fredag:
Jag och sandra satt hamnvakt i riekola. Snacka läskigt att gå igenom skogen när vi skulle dit och så satt vi från 12.30 till 03.30. Sandra ringde så kenny kom förbi en sväng och höll sälskap. Vi såg på tv och pratade, Lina och jenni dissade oss eller ja dom sa att dom skulle komma men icke att dom kom. Men vid halv 3 tiden kom det en silver bil. Man kan ju säga att man var 100% rädd då + att vi inte fick skjuts sen hem. Men han med bilen gjorde inget men vi fattar som inte bara vad han gjorde där... nå ojoj. Vi började gå hem halv 4 på morgon till sandra, skulle sova där.

Lördag:
Vi kom hem till sandra vid 5 tiden, hon gick in i duschen, jag satte mig vid datorn och chilla. Sen var det bara att börja gå tillbaka till stan vid halv 7 som vanligt. Sov ingenting på natten som inte förvånar mig alls. For till luleå och helena klagade lite på mig när jag inte kommer så ofta till henne oh tojan. Man är ju nu mster och faster och träffar inte ens Amanda och Nils. Men nu ska det bli ändring. Om någon helg ska jag dit och bara umgås med syrrorna. haha..
Somnade inatt vid halv 12 tiden. Folk hade ringt men jag sov.

Söndag/Idag:
Har vaknat för 1 timme sen typ och ska snart till stan och chilla lite med några polare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0