Då var helgen över... :/

Då var helgen över och imon vanlig skoldag och vecka.. tråkigt..

Helgen har varit sjukt rolig och bara fått ta det lungt. frdas vet ni redan vad vi har gjort och lördag på dagen. Igår kväll gjorde Jag, micke och mickes mamma glass och maränger eller vad det nu var med choklad sås.. Gott var det. Dom drack glögg som jag inte tycker om. huvva..

Idag vaknade man först av att mickes pappa kom upp, knackade på dörren och sa att min pappa hade ringt om någon data skärm som jag skulle ta med till happis. Somnade om efter de och vaande 12.00 idag med. *Skönt att sova ut* Int gjorde vi så mycket annat idag änn att se på tv, micke körde in bilen i garaget och sen helenas bugg (Toyotan).. hahah ;D Tog 15.09 bussen från kyrkbyn in till stan och det var ovanligt mycket folk som skulle med idag. Men nu sitter jag hemma i haparanda och ser någon film som går på kanal 3. Den är helt okej.. =)

Men tänkte nu lägga mig ner i sängen och se en till film innan jag somnar. *god natt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0