God morgon

Nu sitter jag här och lyssnar på Amanda när hon går runt och pratar men sin mamma ;D (Syrran) Johan sitter nere eller något. Mamma, pappa och Emma är också vakna men dom vaknar alltid före mig. Konstigt nog är jag också vaken men det är ju inge snack om saken varför jag är vaken. Vaknade av Amanda så när hon är vaken så är det bara att stiga upp.
Nåja jag sommer väl somna idag tidigare. Somna igår under filmen som jag såg i emmas rum. Såg 2 filmer och somnade av sissta filmen. Vaknade av att emma kom upp i hennes rum vid halv 3-3 tiden Kommer inte ihåg exakt men något sånt. Sen gick man ju ner och la sig på soffan..

Nä nu ska jag vara lite social här med systerdottern och alla andra som är vakna.. Måste också få i mig något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0