God morgon!

Idag har jag som lite planer för skolan. Ska fixa bra på provet och plugga små företagande häftet så jag har gjort bort de. Har inte så värst många uppgifter kvar i det häftet... Annars ska jag va hemma och ta det lungt. Finns inte så mycket annat jag kan göra på dagarna.. Haaha.. Mamma jobbar väl inte idag så behöver inte kolla molle.. Skönt . Ibland kan man bli less på molle när han hoppar eller så men man vänjer sig. Skulle vilja att han var liten igen och inte så stor. Fick ju träffa sandras och deras nya hund valp! Så jävla söt! Helvette den var sjukt söt när den sprang efter sandra och snubblade. Hahahaha!!! Nåja.. Nu ska jag iaf fixa mig och sen skolan.

Herrå


Kommentarer
Postat av: Emma

Jeo, men orkar inte alltid skriva ;P

2008-12-10 @ 12:49:06
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0