Hemma

Äntligen hemma, det är som lite skönt att komma hem ibland men ändå känns det jobbigt att va ifrån micke just nu.. Vi skulle ju träffas idag men det han vi ju inte. Nåja får komma fast över dagen sen och träffa honom efter jul. Känner mig inte så redo att åka dit förän det är lungt och så, jag vågar helt enkelt bara inte.

Håller på att spela bingolotto med emma, mamma och pappa sitter också och ser på det men dom spelar inte. och jag har inte fått något BINGO ännu! *Små arg* Har haft 1 ifrån hela tiden och det retar upp mig. Hahah... Annars händer det inte så mycket ikväll mer änn sitta nere och va lite social med familjen, Justja har stoppat upp granen också med emma. Den vart fiiin ;D.. Nä nu hinner jag inte skriva nåmer.

Herrå =)

Kommentarer
Postat av: Millan

GOD JUL till er med :) T hand om dig nu! Mycket vila och lyssna på vad kroppen vill och orkar det är den som ska besätmma nu :)! Kram

2008-12-24 @ 16:23:17
URL: http://twodogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0