Hur kommer mitt liv bli?

Är det här bara början eller kommer det bli ett kort slut och jag kommer leva mitt vanliga liv som jag gör nu? Nu har jag släpt den stora hemligheten till syrran emma och int vart hon så glad men inger man kan göra något åt. Men det värsta kommer ju hända i veckan.? Hur kommer det bli. Kommer min räddsla ta över allt och jag tappar kraften.? Jag kommer defenitivt börja gråta men det är helt okej. jag är inte rädd för att visa att jag är ledsen, rädd och orolig men det biter ju inte på dom man ska säga till..Dom blir bara surare.. Hur kommer det gå?

Känner mig rädd just nu men får väl skylla mig själv..

/Herråå

PS: KEVIN VANNN  IDOL 2008!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blev ju inte så arg heller, lite chockad och orolig kanske... ;p

2008-12-16 @ 18:50:14
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0