Julafton.. :)

Då var dagen här och är som sagt över eller vad man ska säga ;D Nejdå men det har varit otroligt bra dag. Var väl lite trött och svag i morse men det årnade sig. Nu mår man toppen och har gjort det nu ett bra tag, ganska trött, har fått sms hela natten som man har små vaknat till där det står GOD JUL ;D. Vaknade idag på morgon halv 10 och låg och vred och vände mig i sängen men kunde inte somna om så gick in i duschen. Nästan direkt efter duschen när jag hade fixat mig lite så somnade jag i sängen helt plötsligt med handduken i håret. HAHA.. Emma väkte mig vid 1 tiden, då vi skulle fara till farmor och mormor. Jag hann bara vända på mig så fick man ett sms av petri så ringde man och snackade ett tag med honom. Ganska kul ändå=)  

Vi for förbi mormor först och sen farmor. Träffade curt, pappas bror som jag inte har träffat på jätte länge. Han bor inte så långt ifrån oss men vi har som inte kontakt med honom. Det är lite ledsamt men men.. Julmat och en massa tv tittande med både Emma, pappa och mamma har det blivit. varit social faktiskt hela dagen om man säger så. Det var så klart trevligt. Men just nu sitter jag framför datorn och har nydligen öppnat lite julklappar som gjorde mig *GLAD* hihi.. Orkar inte skriva in nu allt jag fick men bilder kommer imon, undra vad micke fick .. Lite nyfiken ;D..

Nä nu ska jag kolla om det är något mer bra på tv och sen får man se när man somnar. Det vet man aldrig med mig idag iaf. Min kropp känns just nu ganska trött och huvudet med men får inte glömma att ringa micke innan jag somnar. ;D

God Jul på er alla

Kommentarer
Postat av: Emma

God Jul systeryster ;)

2008-12-24 @ 21:48:51
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0