Nu kan jag inte dölja det längre...

Dagarna har gått. kompisar har undrat och folk har kollat snet på mig i affären men nu är det så att jag inte kan dölja det längre. Som min kompis sa till mig i telefon igår: man behöver bara kolla på dig så vet man direkt.. Träffade också min syrras kompis och hon har jag inte sett på länge det första hon frågade mig var: Är du med barn. Den frågan kommer ofta nu.. Det är så att jag är med barn och första stunden när jag fick veta det kom som en chock efter som jag visste inte om att jag var gravid förän jag tog test och sen for och kollade vilken vecka jag var i. jag trode jag skulle få göra en abort men så fick jag svaret: Det är inte litet barn, du är i vecka 26. Jag svimmade nästan när jag skulle ställa mig upp. Och den konstiga känslan jag har haft i magen är sparkar, när barnet rör på sig så sparkar den till då och då fick jag veta också..Nu har jag fått luta mig tillbaka och funderat. Det känns jätte kul och spännande..=) Nu har det gått några veckor och magen växer att man inte kan dölja det. Många har sett på mig och frågat om jag är med barn och så är de =) Tiden går fort just nu, mycket som ska göras,fixas och kollas upp. Fått en massa böcker jag har börjat läsa och kollat igenom. Jag känner mig glad men ändå orolig och rädd. Olika känslor kommer upp eter varenda dag som går.

Nu tänkte jag gå ner och äta lunch och läsa vidare. Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; gott nytt år :)



oho, grattis!

2008-12-31 @ 17:05:07
URL: http://fallbackdown.blogg.se/
Postat av: Eliinasmamma

Svar ; Åh hoppas allt går bra =) Hur känns det nu med bebisen i magen & så? Vet att det är en rejäl chock att få veta att man är gravid & för mig var det mycket blandande känslor. /Linda

2008-12-31 @ 18:43:02
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/
Postat av: Eliinasmamma

Svar; jo jag kan tänka mig det. Jag förstod inte att jag var gravid först 2 veckor innan hon kom :P När är du beräknad ?

2008-12-31 @ 19:42:49
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gott nytt år på dig också!



MEN KVINNA, såntdär ska du ju berätta för mig. Höll på att trilla av stolen när jag läste inlägget.

Hoppas allt går bra :)

2009-01-02 @ 01:13:58
URL: http://saeny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men började du inte liksom fundera när din mens plötsligt var borta? Att något var fel?

2009-02-12 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0