Rubrik? Ingen anning

har just duschat och helena duschar just nu så snart får man bege sig vidare till storheden och handla upp lite pengar..Bara viktiga saker ska göras just nu idag. Måste också få tag i micke och snacka med honom om nyheterna jag fick veta idag på morgon.. Ajajaj.. illa..Men dom gör det för bådas bästa det är ju sant... Jag kan ju inte klara av allt sjlv och bära på allt just nu. Men jag kan inte stoppa det här. Men annars idag på storheden ska jag springa in på HM och kolla om man hittar en lämplig tröja man kan ha ;D Jag kan inte gå med dom jag har nu hela tiden. Sitter just nu med mickes tröja på.. Det är min favvo tröja. Älskar asså den men han vill inte ha tillbaka den men någon gång får han den när han vill ha den. Undra när den dagen blir..

Nåja.. nu kom micke in på msn, skriver med kusin vitamin och syrran emma.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0