Skoter

Igår vart det sen kväll.. Körde magnus och hans tjej först till max för dom skulle äta och sen skulle dom hem. Själv var man hemma vid 3 tiden på natten.. Var ganska trött men hade kul. Det är faktiskt roligare och cruisa här i Luleå, allt är så mycket större men jag ska inte säga något taskigt om haparanda. Det är minst lika kul där. *Host* Hahah.. jag var sjukt rädd igår när krille skulle sladda. Det gick lite åt helvette en gång men det var ändå kul men rädd var jag. Fattar inte hur jag kommer våga sen köra halkbanan när man ska ta körkort. *Fy fan*

Idag vaknade vi 12.00 och for vid 13.00 till mickes farmor och farfar. Hälsade på där och lånade mickes farfars skoter. *Kul* For en sväng ut och körde och grillade korv. Skulle vilja ha en egen skoter. Fatta så kul man skulle ha men vart skulle jag kunna ha den? Hemma? Nä jag tror inte de och pappa säger att det är ingen ide att ha skoter för det är alltid så lite snö. Nåja får ju köra mickes skoter om han nu ska köpa en ny och fick ju köra hans farfars skoter förra året. Det gick väl också då åt helvette en gång..

Just nu ser micke på hitman och jag har lånat datorn för att jag inte kan se stjärnor på is. Vill ju se vem som vinner men det får väl vara.. Nä nu ska jag gå.. Hej dåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0