Snöö...

Vaknade idag kvart 13.17 och trode att det inte var sant! haha! Mamma var i stan och pappa sov på soffan så inte undra på att jag sov bort halva dagen men det var iaf skönt och få sova ut. Har inte kunnat sova nu på nätterna och igår somnade jag vid 5.. ojoj.. illa eller hur? Men tog bort gardinerna så man såg ut och blev typ jätte glad.. det snöade ju som satan!! :D Gick ut med molle och så fick han busa lite på ängen. Han är ju den speciella hunden i familjen just nu och så har jag märkt att Lucky har blivit mycket piggare också. Var ut med han och han stälde sig och skälde mot en snögubbe någon hade byggt. HAHAHAH! Mobad lite jävel.. hah ...

jag sitter just nu och väntar på att jag ska hitta på något. Har laddat ner nu några filmer så det ska bli filmkväll för mig bara... Ska ju också vara hundvakt men hoppas att molle inte är lika jobbig som han var igår.
Nä nu ska jag läsa vidare på andras bloggar och lyssna på kevins vinnarlåt with every bit of me och vänta tills micke ringer. han är i stan med matheus och krille...

Herrråååå

Nya bilder på moltaz


(När första snön kom)


(Lite ful bild men ändå söt) Fotade slarvigt för det snöade


Hihi.. Dom 3 bilderna får väl duga idag :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Helloj emma !!

2008-12-13 @ 22:43:58
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0