Somnade av min trötthet

Somnade idav efter 7 idag på morgon som förra natten, kändes som att det ingen ide att sova men deckade av min trötthet.. Försov mig till skolan och det är ju inte konstigt. Jag tror jag somnade av all trött het. Jag hade ont i mina ögon och blundade. Hade svårt och somna men när man väl är trött av att inte kunnat sova så bra, är det ju klar att man somnar någon gång. Känner just nu i huvudet att jag är trött, orkar inte koncentrera mig och ja jag vet inte vad mer jag ska säga. Skulle bara vilja gråta..

Sitter just nu i datasalen och gör klart en svenska uppgift jag måste lämna in idag till Tarja.. Blir väl sissta uppgiften före jullovet. Sen ska jag förbi ida tror jag idag, anna skulle ringa senare så inget är som 100% bestämt. Måste fa och julhandla med emma till pappa och mamma också. Hmm svårt att hitta något till dem. Pappa är mycket mer kräsen än mamma när det gäller telexempel om någon tröja så pappa har ju aldrig någon tröja men vi får se.. Ska försöka tänka frammåt och inte tänka på så mycket som hände igår. Idag kommer det bli mer om det som hände igår men jag är så trött, inte kommer jag orka göra mycket mer änn sitta och lyssna.

Herrå nu plugga igen...

Kommentarer
Postat av: Emma

Du måste vara stark hörru! Men samtidigt lugn..

2008-12-15 @ 11:39:58
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0