Trött :/

Idag blev jag väkt av mamma halv 9 tiden så då var det dags att stiga upp.. blää vad jobbigt det var. Somnade först halv 4-4 inatt.. Men idag har jag inte alls gjort så mycket, varit ut med molle och busat och sen kom jag in och somnade i min varma säng, sover med 2 täcken och en filt men brukar ändå frysa :) sjukt eller hur.. haha.
Har nyss ätit lite och funderar på att kanske ta och vila rästen av kväll men med för imon blir det ännu jobbigare dag. Mycket resande och besked man får veta så vill inte precis komma och se helt död ut för att jag är så trött men men.

Har funderat inatt varför jag har svårt att somna är för jag är orolig och tänker för mycket men det är ju inte så konstigt. Jag tänker inte ens på att det är jul om några dagar. tråkigt värre men så är det.

Nä imon blir det Luleå, träffa Helena och sen Micke också.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0