God Day

Igår kollade jag igenom mina bilder på datorn. har typ 2000-3000 bilder på datorn om ens de. Skulle bränna dom på skiva. Jag lyssnade på musik och så började låten *Every Breath You Take* och efter den *Eminem- Cleanin out my Closet* spela. Fick värsta sjukt roliga minnerna i huvudet när vi var i skolan,stallet (en gång) eller när man var efter skolan med petri. Skulle man gå till lektionen man inte ville gå för man hade prov så fick man höra: vart ska du ta vägen nu då? Du får ingen stans. sätt dig ner. xD Sen kollade jag och hittade en film när Jonne och Petri var med till stallet. Hahaha xD Fett kul hade vi. men det var ju då de och fick helt plötsligt en tanke att ringa han som var min favoritvän som flyttade till stockholm bara så där plötsligt. Jonne är ännu min andra favoritvän eller som sagt båda är ju ännu de ;P. HAHAHA. Men har inte varit med han på evigehet. Har frågat men han har inte haft tid. Pratade ett bra tag med petri men sen tog batteriet slut :/ Han skulle väl komma om någon vecka upp till haparanda så måste ju hinna träffa han innan han åker tillbaka och jobbar.. Man kan säga att ibland saknar man att umgås med dom. Båda är så roliga och man får bara skratta med dom =) hahaha..

Idag Vakna och var sjukt trött på morgon och ville inte alls gå till skolan men tänkte poitivt att det är ju redan torsdag, tycker att veckan har gått fort. Imon beger man sig till Luleå och ska va med micke hela helgen. * Mysigt* Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir väl att ta det lungt. Jag har ju tänkt på att vilja flytta till egenlägenhet men jag ska va hundvakt 22-24 den här månaden när helena far till stockholm och ska tydligen bo i pepsis lägenhet! *sjukt skönt att komma bort och va helt själv* Jag vet inte ännu om micke också skulle komma och bo med mig men vad han vet nu så trode han att det skulle gå bra. =)

Nu ska jag iaf bara ta det lungt resten av kvällen. Kanske pluggar lite.

*kramis*

   


Lite bilder som jag hittade =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0