Huvva ;)

Nu har man äntligen sökt jobb som vanligt. Måste ju jobba i sommar så man får lite pengar till hyran. Sparar ju pengar och har blivit snål nu när det gäller pengar men det är ju bara bra. Nu håller jag bara tummarna att det nappar hos någon. Ska kanske söka här på ikea i haparanda. Men det är bara ett kanske de. Jag hoppas iaf att jag får jobb på gina trico eller åhlens. men det är ju inget man kan säga att jag får de precis.

Jaja.. imorse ville jag inte alls stiga upp. Var för trött och micke fortsatte sova, jag tror han sover ännu. Jag slutar vid 1 idag som vanligt. Och imon slutar jag vid 10 någonting. Nu ska jag plugga lite och göra 2 prover :/


*Kram hejs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0