I helgen

Helgen har varit riktigt bra! Var hundväkt till Diva och Liston. Underbara hundar måste jag bara säga men man blir ju inte lite stressad av Diva. Men hon var otroligt lugn i helg det var bara jag som var lite stressad inatt.
*Vill nu flytta till egen lägenhet* Ska hyra pernillas lägenhet på sommarlovet!

Fredag: Möte micke i stan och vi for direkt till örnäset. Vi skulle hämta hundarna, Danne och David var hemma men Danne skulle ju och jobba och David skulle till stan vad jag vet. Vi var hos helena med hundarna till halv 3-3 sen for vi till lägenheten. Vi såg på film och jag gick på kvällen en lång promenad med hundarna. Micke han se en hel film själv innan jag var tillbaka. Hahaha.! Vi såg sen lite på tv och myste rästen av kvällen.

Lördag: Vaknade 08:30 och jag släpte in hundarna i sovrummet. Diva så klart hoppade direkt upp i sängen och började slicka mig och micke. Micke tyckte inte alls om det. HAHA.. jag böjade skratta som vanligt. Jag steg upp och gick ut med hundarna. Micke for till kyrkbyn senare på dagen och for in till stan 30 min. köpte lite saker och sen var det bra =) hahah.. Jag gick långpromenad med hundarna så behövde jag inte gå sen så långt sen innan man går och lägger sig. Micke kom 18.00 till örnäset men vi mötes vid coop. Vi handlade lite som var ovanligt.
När vi kom till lägenheten myste hela kvällen, såg film,drack cola och chips.

Söndag (Idag): Just nu sitter man och saknar micke. Han kommer till mig på onsdag. Idag for jag,micke och krille till skoterstugan. jag åkte bakom micke, riktigt kul var de. Mateus skulle också igentligen med men han hade inte tid eller hur det nu var. Han skulle åkt med krille. Vi möte 27 skotrar på vägen dit och när vi var framme så var det mycket folk.  Micke och krille testade testade alla skotrarna och man blev lite sugen själv att skafa en skoter till nästa år. Ska spara nu mer pengar och köpa en. Kommer inte ihåg vad det är för skoter men micke vet precis vad det är för skoter. Ne nu ska man chilla och sen sova. Har sovit lite dåligt inatt, var stressad när jag skulle sova.

Skola imon och 2 dagar innan micke kommer.
Tyvärr kan jag inte stoppa in några foton. Är på min data så :/ Sorry.

*Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0