Ja Ja =)

Idag vaknade man 07:30 av att väkarklockan ringde och sen ringde micke ca 07:35 tror jag klockan var. Trött och sliten som vanigt. Kändes som att man skulle upp och jobba men tråkigt nog var det att börja fixa sig och fara till tråkiga skolan. *Ovanligt* Jag insåg idag att jag skulle vilja hoppa av skolan men det känns så onödigt. Jag orkar inte med skolan eller det är ju inte bara skolan som är tråkig eller jobbit. Man får ju ibland klagomål om man har glömt böckerna men det bryr jag mig inte om jag har glöm böckerna en dag.. Jaja men inget man kan göra något åt. Var idag med Anna i skolan som vanligt =) hade kul.

På torsdag har jag lovat att följa med anna på gym. *Jobbigt men kul* Just nu vet jag inte vad som händer nåmer. ska nu *plugga Plugga Plugga*. =)

*Tjohej*

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska då faaaan inte hoppa av skolan din jävla nöt :D:D

2008-02-06 @ 10:19:40
URL: http://anaelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0