Nartional Treasure

Idag har man just varit och sett Nartional Treasure 2an var det. Den var riktigt bra.
Men just nu sitter man och funderar hur och vad man ska göra imon. Micke ska och festa men jag vet inte om jag ska fara hem eller sova hos någon eller bara fa hem och tråka som vanligt..Ska klockan 14:00 och bli sminkad på kvicks eller vad det hete nere på strand camillas affär. Hon ska fest sminka mig. Spännande blir det ;) Visst när jag sminkar mig seriöst kan det bli snyggt men nu har jag inte haft ork att sminka mig seriöst. Har gett tips til mig syrra helena hur hon ska sminka sig och hon sminkar ju sig nu snyggt. Men men . Nu ska man umgås med micke..

*God Natt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0