TIllbaka

Igår bestämde jag och micke att följa med till skeå med mickes föräldrar. Vaknade 08:30 och började fara 09:30 för att hämta upp helena hos björn. Helena såg renar men inte vi andra xD Jag han bara de fort en ren.

Vi gick på stan. Gick in på några affärer md micke och hans pappa. Ganska kul men jag tror inte att micke tyckte det var så kul att gå på stan .xD *känner liksom han* HAHA! Vi for och åt mat. Efter vi hade varit i stan så for vi vidare till helena. Hon hade mysig och fin lägenhet. Tyckte om röda tapeten hon också hade i sovrummet/teverummet. Skulle själv vilja ha den tapeten men kina tecken längst upp. *AVIS* Men jag ska ju måla mitt rum. 

Dagen har varit mycket rolig och trevlig. =)
Rästen av den här dagen så ska jag och micke kolla på någon film och mysa.
*kramis*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0