Onsdag

Var med till stan när micke skulle klippa sig och det blev fett snyggt på han. men nu har jag just lånat mickes dator ett tag medans han ligger här brevid och kollar på discovery, får väl också snart se på det ett tag ;P Ganska kul och se det. Vi ska inte hitta på så mycket idag mer än att ta det lungt som igår. Se någon film och sen sova.

Nyår
Skulle man på fest hos björn med micke. for till björn vid halv 5 var vi typ där tror jag. Hade riktigt roligt hela dag och kvällen.Körde lite hängbar med björn ett tag när det var fullt i soffan. hahaha.. Har en massa foton på min kamera från kvällen som jag ska stoppa in på pixbox på fredag kväll eller lördag så det är bara kolla.. Det blev inte för mycket dricka för mig eller micke. Helena däckade ett tag men inte tror jag hon missade så mkt bara 12 slaget men det är ju det man inte vill missa på nyår. När vi var in till stan så skulle vi gå ner för en liten backe så snacka bunten det blev nere på gå vägen. Jag ramlade och en massa andra som var med.
Men hade iaf ritigt roligt! En till dag man inte kommer att glömma. :)

Dagen efter nyår
Mådde riktigt illa. Sov hos andreas och helena i stan. Vaknade när andreas skulle fa och köpa dricka. Jag kände inget när jg bara låg i söngen men efter 1 timme så steg jag upp. Jag måde väl inte världens bästa. Det snurrade i huvudet,måde illa och ont i huvudet som satan. Fick ganska ofta frågor som; Hur mår du bilden? hahah  Micke måde ganska bra. Helena och andreas vet jag inte. Helena sov hela dan så länge jag och micke var där och andreas. Jag och micke for till björn ett  tag innan vi for till g-stan. Jag undrade hela dan varför jag hade så jävla ont i knäna och fattade inte vad jag hade gjort men så kollade jag. Jag har värsta blåmärket på måda knäna efter igår. Måste fott det när jag ramlade ner för lillabacken i fyllan.  

Nu orkar man inte skriva så mycket mer. :)
*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0