Söndag

Idag beger man sig tillbaka till luleå med 2 bussen. Blev lite ändrat. Färgade håret igår brunt och det blev lyckat men måste färga om lite idag för att det blev så mycket blont kvar på sidorna. Jag har så tjockt och långt hår eller jag tycker inte det är så långt. Har bestämt mig att jag ska inte klippa mig på några månader nu för jag klippte mig för ca 1 vecka sen. Ser lite blek ut när jag har haft blont över 1 år ch sen bara färgat brunt helt plötsligt. haha..

Idag ska man inte göra så mycket annat.  Helena flyttar idag till skelefteå, Micke ska följa med och hjälpa till. Då kommer man inte träffa henne på ett bra tag. Får hålla kontakten via msn. hahah :)

men nu ska jag fixa mig lite. *Hej då*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0