Hemma

Idag kom man hem på morgon 04.30, kunde inte somna när jag kom hem så somnade ca 08.00. Pappa o mamma väkte mig vid 11 tiden. *Fett jobbigt*. Jag har varit i luleå 1-2 veckor och är hur glad som hälst över det. Jag och pernilla äger ju!! Vi har mäst umgåts med Johan, Frello, Alex och JB dom är veckorna / Dagarna. Smet också ut på natten från faster. jadu klockan var väl 00.30 och vi kom hem 03.40 om jag minns rätt. Vi for och såg på när johan och alex lanade. *GALNA Ja!?*  Vi har hittat på många sjuka saker men int för jag ska säga allt ci har gjort. Pernilla berättade också att jag hade somnat en kväll så hade något ramlat på golvet. Jag hade ställt mig fort upp från sängen och pernilla hade bara skrattar åt mig men jag hade sagt i sömnen: hahaha skratta du eller vad det nu var. Sjukt asså eller pinsamt kanske. hahah. xD

Just nu sitter jag här hemma ute på balkonen och chillar med datorn. Måste ju säga att jag älskar bärbara datorer! Jag funderar på att köpa en nu när jag får lönen eller så åka till stockholm med pernilla. Har snackat med några av pernillas polare och dom ville att jag skulle hänga med pernilla så vem vet. Just nu får jag inte för pappa men ska snacka lite med mer han idag. Snackade lite i matbordet och då vart han lite fundersam så vi får allt se hur det blir.

Ja nu tänkte jag gå in i duschen och sen kanske fa förbi IKEA en sväng och kolla lite saker till rummet.

MUSIK TIPS
Don omar - Adios
Pussy cat dolls- Buttons
Busta Rhymes - Touch it
Sean Paul - Temperature
Don omar - conteo
Don Omar - Otra Noche
Don Omar - Provocandome
Ying Yang Twins ft. Pitbull - Shake
Chris Brown ft Jordan Sparks - no air

Nu fick ni bra låtar att ladda ner =)

 mer bilder på pixbox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0