Bra dag!

Idag måste jag ju säga att jag är stolt öve Easy boy. Red med Anna och det gick järre bra. Jag red ju Easy boy till hr, han fick va ute i hagen 1 timme på hr innan jag skulle rida. Jag kan inte fatta så fin han är.  Anna red Moon mist, Lite seg var han idag. haha. Imon ska hon hoppa men jag ska bara rida dressyr imon. På fredag blir det rida kurs för reine. =)

For ut senare mot kvällen och träffade först sandra,Lule,jenni och några till. Kommer inte ihåg namnen. sen när dom for hem var jag med innala vikke och Lina. Satt vid stranden och snackade lite. Det började ju regna men int för vi gick någon stans men fick sjukt hem iaf från frasses. Tommy var ju inte tvungen men vem vill gå i regn hem från stan. Hade ingen lust när man fick åka bil hem ;D Har träffat honom på länge heller.

Nu orkar jag inte skriva nåmer. ska se klart sex and the city sen natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0