Bra kväll!

Idag hade jag tråkigt i början av dagen men efter några timmar vid 7 tiden så for man och umgiks med Sandra,Jenni,Lina,Lulle och en massa andra folk. Vi var ganska många och hade kul.. Sen senare träffade man Tommy innan han skulle till fredde bara en snabis träffade jag han. *Glad* Fick skjuts en bit om man säger så. Skulle gå till stranden i stan för sandra och alla skulle dit men ides inte åka moppe ;) *Nästa gång kanske*  Vi var på strande och chillade. Visst träffade man några stycken men inte var det många. Plus att det var ganska många poliser ute kan jag ju säga. Hahaha..Sandra ville inte lämna mig själv innan jag skulle va med tommy igen sen senare..*Saknade ju han* Men jag gick och cruisade lite med syrran Emma och Anna. *Kulit värre* Jag undrar om emma och anna hade kul när dom körde efter oss xD Hahah.. Typ följa jon eller något. Men som sagt så hittade man ju gasen xD. HaAHAHA..;) Fick några sms undertiden: Händerna på täcket. Roligt sms som man inte kan glömma heller xD *Typ okeej*

Nu ska man chilla via msn ett tag sen sova. Luleå imon ;)

En viss person kan man inte glömma heller;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0