Work tomorrow!

Har försökt sova tidigare men kan inte sova. Snackar just nu via msn med Tommy om lite olika saker som är så intressant tycker jag. Vi har så fina diskutioner ibland om man säger så. Sitter just nu bara och skrattar som inte är så jätte ovanligt heller. haha.. XD Snacka om en sjukt underbar kille han ärJag känner mig glad idag också, har inte haft så mycket att tänka på dom sissta dagarna. Har bara funderat på bra saker och dagar man aldrig kommer att glömma. Den 9 juni är te.x en speciel dag för mig. Men int för jag ska säga varför just idag ;) Ni får lista ut det själva. Haha!

Imon blir det Jobb,Jobb. Första dagen imon och ska jobba på Haparanda ryttare om någon undrar. 08:00-16.00 tror jag om jag minns rätt. Nu orkar jag inte skriva. Måste va lite social, ha det bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0