En dag hos helena

Har just vaknat och har fått låna mickes bärbara dator för första gången. jag tror han är lite orolig att kaninen ska bita av kablarna men har gömt dom och håller koll på kaninen. Den har bitit av kanske 10-12 kabar här os helena men det är ju hennes kanin så. Inatt så kan man ju se en till film som jag tycker om att göra. Såg film med helena inatt men hon somnade ju fort måste jag ju säga.  HAHAHa

Nä men idag har jag inga stora planer. Det enda man ska göra idag är att träffa micke på stan och jag,micke,helena och tojan ska ut och äta på någon resturang i stan. Snacka gott.. Har inte ätit kina mat på jag vet inte hur länge. Pappa äter ju inte de och då vill inte mamma och emma äta de eller hur det nu är för mamma säger alltid nej nej nej till de men pizza eller hamburgare blir det annats. Men det är lika gott faktiskt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig.. Skrev fort bloggen för jag har så brottom nu till stan. kramis

image51

Saknar mitt blonda hår. kanske färgar tillbaka vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0