Jobbigt :'(

Sitter ensam i lägenheten och tänker. Har bara lust och gråta efter allt som kommer hända nu. :'( Känner mig svag och vet inte vad jag vill. Just nu vill jag bara tänka och gråta ut eller att mina kompisar säger att det jag gör är rätt. Jag vet inte snart vad jag gör. Visst går livet vidare men när det är något man vill är det inte bara så lätt och göra de. Jag har varit ledsen,sovit dåligt och drömt om allt. Som sagt vet jag inte vad jag vill. Inom mig så vill jag men ändå är jag rädd och alla andra tycker att de andra är rätt det som jag måste göra..

Det här är inte alls lätt!!! Nu vill man bara ha micke här brevid men han är i skolan.

Syrran ringde för ett tag sen så ska nu gå och duscha,fixa mig och fara till henne. Kan snacka lite med henne också vad som är rätt och fel. Känner mig förvirrad och tom inom mig just nu.
Nä nu måste jag gå innan känslorna tar över här på bloggen. Känns bara jobbigt just nu och prata eller skriva. :'(

*MÅNGA KRAMAR*

BÄSTA LÅT: Sanna nielsen - Empty Room <3<3


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad är det som har hänt?

2008-03-05 @ 16:52:47
URL: http://hheelleennaa.blogg.se
Postat av: Anna

Inte kul att du mår sådär Emma! Men det blir bättre, jag lovar :) Jag finns här för dig glöm inte bort det!

2008-03-05 @ 21:59:41
URL: http://anaelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0