Trött :/

Seriöst jag fattar inte hur jag orkar vara vaken idag. Är sjukt trött och har ont i huvudet. Har inte haft ont i huvudet på ja vette fan hur länge sen men det var ett tag sen iaf. Att stiga upp idag var jobbigt men jag tänkte positivt att nu ska jag plugga och ge allt i skolan idag med men så blev det inte. Kom till skolan och fick veta att vi har inte engelska så haft ledigt hela dagen nästan. Trode också att anna skulle komma till skolan men inte kom hon.

Imon är jag ledig hela dagen. Svenska läraren är sjuk imon stog det på en lapp,har ingen engelska och har ju inte datakunskap så är ledig imon. *Jaaa*

Sitter i datasalen jobbar med Information och layout A låter det kul?? Eller lektionen heter så.
Nu ringer micke och jag slutar nu.

*Kram*

http://www.aktivhund.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0