God Morgon

Vaknade idag halv fem på morgon och tänkte det är inte sant! Somnade om och vaknade cirka sju. Hade svårt och somna inatt igen men blev inte vid tre-fyra på morgon iaf idag. Somnade vid ett-halv två.  Igentligen borde jag göra en massa andra saker just nu istället för att sitta här. Känner mig på något sätt glad idag. Jag har ingen anning men vem vet. Kanske händer något kul idag. =)
Har inget planerat att göra idag alls mer änn att plugga lite. Har inte varit så social med pluggandet sen måndas. Idag blir det ändring iaf på det. Nu ska jag gå från datorn och börja göra det jag ska göra så jag hinner med allt.

Puss o Kram

 
Dagens låtar:
*Rihanna - Take A Bow
*Leona Lewis - Better In Time
*Cascada - How Do You Do
m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0