Lyckat

Första natten med Moltaz gick faktiskt jätte bra. Han gnällde och skälde någon gång men sen gick han in i mammas och pappas sovrum. Funderar på om han tog Luckys plats. Moltaz ville busa igår och ta Luckys saker men det tyckte inte pappa om så han tog bort leksaken och gav den bara till Lucky. Lucky är lite rädd för Moltaz, han tycker inte om när Moltaz kommer med fart mot honom. Men Lucky o Moltaz är helt klart dom bästa ; )

Jag vaknade idag (08:10) har försovit mig som sagt var jag sjukt trött igår kväll.. *Lyckat eller hur!?*  Vet inte hur jag lyckades försova mig. Pappa ropade bara: Flicker klockan är 08:10. Jag och emma fick såklart stressa =) Pappa fick släppa ut Moltaz på bakgården. Nu har jag inte nåmer att skriva är så trött. Ska snart på lektion om 2 timmar. : /

*Kram hejs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0