Rubrik?

Idag var det chill i skolan .hade matte,svenska och engelska. ojoj.. Imon har man sissta administration provet. *fett Jobbigt* Jag väntar på att camilla eller pernilla ska logga in. Saknar dom så mycket men dom kommer den 25juni och är 1 månad. Sjukt kul. I år missar dom igen LK. HAhaha.. *Otur* I sommar kommer man ju inte ha lite kul nu när dom kommer och sen ska jag åka tillbaka till stockholm med dom. *Glag* FÅr se hur länge man blir där.
Känner på mig att jag kommer va i stockholm sen ett bra tag iaf. Pernilloo älskar pärlor eller om man säger hon är galen i de. xD Camilla tycker inte om att gå min och pernillas långpromenad. brännäslor,skog,gåväg. Jag kans äsga att jag har gjort bort mig ett antal gånger när man är med dom på stan. Ibland skäms jag inte lite när man har gjort bort sig. Camilla lurade ut mig på vägen också en gång det går inte att förklara. Men camilla sa typ til mig: nu går vi. Så går jag över halva vägen vid smedjan och så stannar jag på vägen och typ säger högt: EN BIL! så springer jag tillbaka. Snacka Pernilla och camilla skrattade. Jag fattade inte varför jag gjorde sådär xD .. Lite flummig får man vara när man är med stockholmare.

Emma säger: Kolla pernilla pärlor.
Pernilla säger: PÄRLOOOR!! JAA
Camilla säger: Inte nu igen. snälla
Emma sägr: HAHAHA.
Camilla säger: *Suck* 
Camilla säger: kan vi inte gå snart
Pernilal säger: Jo vänta snart xD
Emma säger: Snart är ca 2 timmar 

 Hahahahah xD

Nä nu ska jag kanske fa och sola. =) Vi får höras. *Herrå*
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0