Seskarö

Anna sitter här och säger: Inte nå frågeteken.. Hahahah xD Lurade både Anna och kim igår att jag skrattade som fan åt dom.Jag sa till dom att jag inte kommer till seskarö och Kim blev så sur att han ville snacka med mig!?  Anna vart också så sur men efter 15 min så bad jag Anna stoppa på högtalare så sa jag: Det var bara ett skämt.. XD Satan Anna blev lite sur och kim sprang iväg, sa att jag skulle få en tegelsten i pannan nästa gång. HAHAHAHAH ... Dom är lite roliga eller dom är ju de.. HAHA Får ju se hur kul man har ikväll då.

Nu har man äntligen slutat svenskan och ska väl ta "rökpaus" hahaha.. illa det också .. Börjar ju ändå matte snart, vill inte gå dit för att matte nartionella gick väl inte så jätte bra tyckte jag. Får ju veta idag hur det gick...

Ha det bäst nu ska vi fara ut.. *KRAAAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0