Yeeah

Sitter på biblioteket i stan och chillar. Läser lite om hundar som jag inte gjort på månader så tänkte nu bli lite social och börja plugga lite om olika djur. Kan mycket om hundar,hästar,katter och kaniner men har som glömt lite sen jag slutade vara i stallet och har inga kaniner nåmer. Känns lite trist men vad ska man göra. Får inte köpa någon kanin förän jag flyttat hemifrån. Hade kanin med helena som hete pyret men hon blev ju biten av Diva så nu är hon ju död. Ska ta paus med kaniner och ska börja träna hund igen som sisst..

Skulle vara kul men nu ska jag gå och läsa vidare snart. Idag träffade man också petri. Ganska chill och snacka söt hund han hade. 5 månader gammal schäfer. Ruski snygg/söt hund men vart lite rädd. har som blivit biten av schäfer valpar och satan det gör ont men den var snäll. =) Hahah..
Nä nu ska jag bege mig vidare. Ha det bäst ni som läser denna blogg =)

*Kramar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0