Måndag

Att vakna tidigt är inte så kul. Ville bara fortsätta sova idag!! Men det blev det dock inte, Var sjukt trött i morse och fixade mig lite.. Pappa förde mig till skolan och jag pluggade fett mycket på praktiskt marknadsförning och gjorde provet sen. Måste säga att jag vart ganska stolt när jag lämnade in provet. :) Asså provet var ganska lätt, lättare änn vad jag trode.. Nåja jag hoppas att jag får bra betyg. Mer änn ett G iaf den här gången.
Igentligen orkar jag inte just nu sitta framför data skärmen men har inget annat för mig. Idag har jag faktiskt funderat och ska se någon bra film ikväll.. Någon som vill komma och kolla me mig ? :)

Nu tänkte jag lyssna på musik och kanske rita.. Konstigt nog...

Herrååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0