Stan..

Igår måste jag säga att jag hade faktiskt kul, vad lite social med syrran och fick åka med henne till stan och kolla om det var nå folk ute.. Såg några och emma stannade efter ett tag och snacka med Sandra. Blandar ihop alla namn på emmas kompisar men det gör inget :D Någon gång lär jag mig säkert :) men vi hade kul och snackade om olika saker. Fick också veta att vi ska fara och kolla på ett hus på söndag. YEEAAH! Vad mer kan man säga.

Nåja.. Idag hade jag lite planer men har blivit ändrat, vet att några ska ut på krogen iaf..  Får se när Anna smsar kanske man drar in till stan en sväng och umgås iaf.. Men nu tänkte jag fixa mig och chilla =)

Herrå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0